Jak pisać i skutecznie reklamować się na Facebooku? Szkolenie dofinansowe

SZKOLENIE (16h)

  • Miejsce realizacji: Bydgoszcz
  • Data rozpoczęcia: 2019-06-22
  • Pozostało: 32 dni
  • Wolne miejsca: TAK
Cena
2600.00
Zainteresowany zapisem grupowym? Sprawdź

Opis szkolenia

CENA 2 600.00 ZŁ OBOWIĄZUJE PRZY ZEBRANIU MINIMALNEJ GRUPY SZKOLENIOWEJ.

Szkolenie „Jak pisać i skutecznie reklamować się na Facebooku” jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, których niepokoją niskie zasięgi organiczne uzyskiwane na fanpage’ach oraz dla osób, które zastanawiają się, co powinny zrobić, aby pixel Facebooka wskazywał rekordową konwersję. 

Uczestnicy kursu przekonają się jak zdobyć rozgłos na Facebooku i Instagramie w prosty i nieskomplikowany sposób przy jednoczesnym wykorzystaniu specjalistycznych metod, dzięki którym można zwiększyć sprzedaż produktów i rozpoznawalność własnego profilu. Najważniejszym zadaniem projektu jest przygotowanie osób odpowiedzialnych za PR i marketing do umiejętnego i efektywnego wykorzystania social mediów w celach sprzedażowych. 

Korzyści dla uczestników: 

  • certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia, 
  • małe, maksymalnie 8-osobowe grupy, 
  • bezpośredni kontakt z prowadzącym, 
  • 80% praktyki i 20% teorii, 
  • przyjazna atmosfera.

Możliwość dofinansowania szkolenia dla firm - do 80%

Link do szkolenia w Bazie usług rozwojowych.

Jesteś zainteresowany dofinansowaniem - skontaktuj się z nami.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Zapisanie się na szkolenie przez stronę internetową
Szkolenie przeznaczone jest dla:
• Specjalistów ds. marketingu
• Właścicieli firm z sektora MŚP
• Managerów ds. komunikacji
• PR Brand managerów
• Freelancerów
• Start-up’ów

Terminy

22
cze
2019
23
cze
2019

Program szkolenia

DZIEŃ 1 - Jak pisać ?
1. Jak rozpoznać potrzeby klienta?
2. Jak stworzyć personę idealnego klienta?
3. Jak pisać i jakie komunikaty tworzyć by przyciągnąć uwagę odbiorcy?
4. Zasada AIDA.
5. Jak generować content na własny profil?

DZIEŃ 2 - Jak reklamować ?
1. Wprowadzenie do menedżera reklam.
2. Dobór grup docelowych i targetowanie z wykorzystaniem danych demograficznych.
3. Tworzenie grup docelowych na podstawie lokalizacji.
4. Sugerowane zainteresowania - wspomaganie targetowania.
5. Zawężanie grup docelowych.
6. Wykluczanie grup docelowych.
7. Pomijanie „pustych grup” - typu : Wyższa Szkoła Robienia Hałasu.
8. Warunki w ustalaniu grup docelowych.
9. Modele rozliczeń kampanii.
10. Testy A/B - jak dobrze je przeprowadzić?
11. Nowości i stałe formaty reklamowe.
12. Audience knowledge - co warto wiedzieć o swoich fanach?
13. Ustalanie harmonogramu reklam - potrzebne? Kiedy tak, kiedy nie.
14. Budżet kampanii - ile?
15. Piksel konwersji.
16. Custom audience - jak i dlaczego warto?
17. Tworzenie kampanii reklamowej na Facebooku.
18. Q&A.
19. Podsumowanie.

Trenerzy

Hejankowski Tomasz

Tomasz Hejankowski

Miejsce realizacji

Ośrodek Szkoleniowo-Wdrożeniowy
Karpacka 54
85-164 Bydgoszcz

Zdjęcia

Ocena i opinie

Jesteś absolwentem szkolenia i chciałbyć wystawić ocenę/napisać opinię? Zaloguj się